طراحی سایت

طراحی وب سایت توسط پیام کیوانی

طراحی سایت

طراحی وب سایت توسط پیام کیوانی

  • ۰
  • ۰
قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چرا سوله سبک را باید برای پروژه ساختمانی  خود انتخاب کنیم لازم هست که با این نوع سازه آهنی رایج و محبوب که ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارد بیشتر آشنا شویم.

سوله های سبک محصول گروه صنعتی و مهندسی نصب طرح آسا با طراحی انحصاری توسط تیم مجرب و حرفه ای با سابقه ۱۵ ساله. 

کوتاه شدن زمان پروژه. علاوه بر اینکه باحذف فنداسیون زمان پروژه بسیار کوتاه می گردد از طرفی ساختار سوله های سبک ما به صورتی است که در زمان بسیار کوتاهی در محل نصب و آماده بهره براداری می گردد.

به سازه های فلزی با سقف شیبدار که برحسب محاسبات فنی خاص به اشکال مختلف تولید می شود، سوله گویند. سوله ها برحسب نوع کاربرد، ابعاد متفاوتی دارند. از این سازه ها در پوشش دهانه های بزرگ و در ساختمان های صنعتی و کشاورزی مثل کارخانه ها، انبارها، آشیانه های هواپیما، تعمیرگاه ها، سالن های ورزشی، پارکینگ ها، مرغداری ها، دامداری ها، فروشگاه ها و موارد دیگر استفاده می شود. نکته ی مهم جهت مقرون به صرفه بودن و قیمت سوله در ساخت سوله این است که باید نسبت به نوع کاربرد و ابعاد بسیار دقت نمود.

عکس سوله سبک

غالباً جهت ساخت سوله صنعتی  و ساخت سالن های صنعتی از قطعاتی با ابعاد متغیر استفاده می شود که وزن و ابعاد این قطعات با توجه به نوع کاربری هر واحد صنعتی تغییر می یابد که مهمترین عوامل مؤثر در وزن سالنهای صنعتی عبارتند از: موقعیت مکان مورد نظر جهت سوله سازی از نظر سرعت وزش باد و نیز بیشترین میزان بارش برف، ارتفاع ستونها، دهانه سالن و در صورت لزوم ساخت جرثقیل سقفی .

سوله ساختمان فولادی پیش ساخته ایست که در سراسر جهان بیشترین کاربرد را داشته و در بیش از ۹۰ درصد انبارها، ورزشگاه ها، صنایع، سالن های تولید دام و طیور و... کاربرد دارد و براساس ابعاد دهانه، ارتفاع، طول و میزان تحمل بار برف و باد منطقه در زمان طراحی به اشکال گوناگونی تغییر می یابد.


سوله سبک طرح آسا شرکت مهندسی نصب طرح آسا با بهره‌گیری از دانش فنی روز دنیا انواع سازه‌های سوله سبک با گذراندن دوره های تخصصی در کشورهای اروپایی توانسته با احداث کارگاه‌های ثابت در استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، تهران و کرمانشاه و کارگاه‌های سیار به تمام نقاط کشور خدمات ارائه می‌کند.
تجربه چندین ساله در این کار بسیار مهم هست. ایمنی سازه و مقاوت آن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی باید به درستی مورد بررسی قرار گیرد.


  • ۹۶/۰۹/۲۳
  • پیام کیوانی

سوله در تبریز

سوله سبک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی